Tuesday, January 25, 2011

sehari bersame air


kenape hari niy sume yg jadi kat saye berkaitan dgn air yer.?
dah lah pagi tadi mase kat opis
air cond bocor and yg paling xboleh blah air menitik kat atas table saye.
wahhhh...bikin panas je. terpakse la stop dulu buat keje. 
abes la prestasi saye kalau stop buat keje.hahahaha
eww agak poyo di situ. hahahahaha. so what.?
boleh plak member2 opis sume ckp
"cha ko dah mcm kat dlm cite bersamamu plak 
sbb dok tadah2 air menitik tu 
dgn mangkuk lah segala bagai"
tergelak guling2 saye dibuatnye. dlm ketensionan air xsdh2 menitik
sementara menunggu rescue sampai.
iaitu abg2 maintanance yg nmpak garang..huhuhuhu..
 takot mak nyah..

hampir sejam abg tu cari punca air cond bocor.
baru saye boleh sambung keje spt biasa.
ingatkan air cond tu dah ok. rupenye ko. bocor lagi.
tapi tapi xseterok tadi.
so xde la nampak mcm dlm bersamamu. hehehehehe.
tu cite psl air air cond.
ptg pulak time saye otw nak balik.
boleh plak hujan lebat sekali dgn angin kuat bagai. 
habis lencun 1 badan saye. oh tidakkkkk..
dah lah saye pakai baju kurung yg jenis xde corak.
so kalau basah mmg nampak lah. abes separuh bdn saye basah. 
malu kot org pandang. mesti dorg pelik.
sbb xsampai 5 minit mcm tu. hujan tibe2 benti.
arrrrrggghhhh kenape xbenti dr tadi. shitttttttttt. kalau tahu hujan nak benti.
tunggu kejap td. tapi dah nak jadi kan. redha je la.
so dgn berbekalkan muke selamba
saye pon redah je naik lrt. wah famous kot mase tu. sume mate memandang. 
xpenah org pandang saye mcm tu. hahahahah... 
"benggong ko echa. org pandang pelik pon ko suke lagi".
biar lah kan. rase famous sikit.. hahahahahahaha
finally dlm hujan2 tu pon saye selamat sampai rumah.
tapi sejuk xingat lah cik non oi.



ilovehujan 
echarahman




Thank's Darling's!!jangan lupa comment ok!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...