echa ONLINE
14 December 2012

Wednesday, July 13, 2011

promote kuih raya!!!sudah raya kah.?

Entry aku kali ni bukanlah nak promote kuih raya yer.. walaupun statement diatas berbunyik macam nak tunjuk kuih raya.. Tapi aku nak cerita pasal dekat opis dan dekat wall FB yg tengah berlegar-legar orang dok promote kuih raya..









Macam-macam pattern aku tengok kuih raya tapi gerenti rasa lebih kurang je.. kecuali kuih tart nenas, almond london & choclate chip.. tapi kuih yg lain confirm & pasti rasa sama je walaupun nama & rupa berbeza-beza.. Baru-baru ni aku ada rasa kuih tart tapi bukan tart nenas tapi tart blueberry uolls.. not bad jugak rasanya.. mesti lah rasa blueberry tak kan rasa durian pulak kan.?


Aku biasa order je kuih raya.. tak penah buat. sebab kalau aku buat rasa sedap sangat (tangan didada mata keatas) abaikan saja.!!so sekarang tengah tunggu lagi mana-mana yg nak offer kuih raya untuk di rasa.. tapi ada minat jugak nak buat kuih sendiri tapi tak ada sifu yg boleh tunjuk ajar. karang kalau aku buat sensorang mau tunggang langgang dapur.. lupakan je lah..





Sedapnya kuih raya ni.. tapi kalau makan banyak mesti muak sebab banyak sangat coklat



Amboi ada pulak kuih raya macam ni.. agak-agak korang lah kalau korang bagi dekat mak mertua or bakal mak mertua korang.. tah apalah yg dorang pikir kan.. sangat senset ok..!!!LOL


Tak sabar nak puasa & raya.. tapi makin dekat nak puasa aku makin berdebar-debar pulak.. sebab sesuatu akan jadi lepas raya.. nervous.... apakah itu.. nanti aku update next entry k... oklah thanks sebab sudi baca entry ini..

sekian,

EchaRahman
Thank's Darling's!!jangan lupa comment ok!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...