echa ONLINE
14 December 2012

Thursday, July 28, 2011

akhirnya dapat jugak pegi!!!

Hai uolls!!!

Lama rasanya tak update belog ER yg kiut ni... kiut ke.?(mata keatas tangan didada).. habis dah bersawang...

Ok berenti merepek jejauh.. Akhirnya!!!!!dapat jugak aku pergi tengok bola HARIMAU MALAYA vs SINGAPURA dekat stadium malam ni.. ni semua sebab en.soldier tiba-tiba nak pergi.. itu pun sebab nak teman aku katanya.. tapi tengok macam dia yg excited lebih.. and tu kira present untuk besday aku minggu lepas lah.. sebab aku ni teringin sangat nak tengok bola kat stadium.. sekali seumur hidup pun jadi lah... daripada tak pernah pergi langsung..




So malam ni aku pergi dengan semua orang kesayangan aku... en.soldier confirm pergi yg lain semua my sis & my bro... tak kesah lah malaysia menang or kalah.. yang penting aku salah sorang yg ada dalam stadium bagi sokongan kat dorang semua.. yelah selalu sokong dari rumah je...


Dengar cerita tiket SOLD OUT.. ramai kot yg turun .. abg & akak kat opis aku semua pergi.. memang penuh kot stadium malam ni.. tiket aku en.soldier yg belikan.. tak payah nak susah-susah beratur panjang.. sebab bakal ayah mertua aku yg tolong belikan.. sebab dia kerja dekat Bukit Jalil...neway hitam kuning hitam kuning !!go tiger!!!!MALAYSIA TANAH TUMPAHNYA DARAHKU!!! wah bersemangat betul aku ni...




kbai,
EchaRahman
Thank's Darling's!!jangan lupa comment ok!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...