echa ONLINE
14 December 2012

Monday, July 4, 2011

Jangan nak berangan yer cik ER

Bermonolog sendiri.....

HAHAHAHAHA...padan muka kau tak dapat keluar... konon nak candle light dinner la dengan en.soldier kau.. tapi yg hadoooo... dah dah tak payah nak berangan jejauh sangat ok ER.!!!!


Amboi sukanya.. tiba-tiba aku rasa macam ada 2 watak pulak satu baik satu lagi jahat.. yg jahat tu gelakkan aku sebab berangan nak keluar dating 9 julai ni sebab nak sambut anniversary.. tapi disebabkan perhimpunan haram jadah tu tak jadi nak dating.. sebab 'mem besar & big boss'  tak kasi keluar.. sebab risau pape jadi katanya.. yg  lagi tak boleh bla tu en.soldier kena stanby takut-takut rusuhan tu jadi teruk..


Baru je berangan nak candle light dinner kat tepi pantai macam ni..
tapi hampehhhh..
ok berhenti berangan yer ER.!!!


So nak tak nak kena redha je lah.. sape suruh couple dengan soldier kan.. kan dah kena sebijik... nasib lah.. wah bermonolog lagi aku..


Hampehhhhh baru nak dating... dah lah susah nak jumpa sekarang.. keciwa makcik....!!!!! merajuk tiga hari berturut-turut cam ni...T___T


Tapi tak apa lah saya faham dengan kerja awak.. tapi kan lagi bagus kalau perhimpunan tu tak ada langsung.  tak payah susah susah en soldier nak kena stanby.. confirm bin pasti aku boleh keluar dating dengan dia... so set dalam memori anniversary tahun ni sangat lah tidak best.. sebab kena kongsi tarikh dengan perhimpunan haram jadah tu & tak boleh sambut langsung...


oklah nak layan kekeciwaan ni dulu....kbai....


ER...T___T
Thank's Darling's!!jangan lupa comment ok!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...