echa ONLINE
14 December 2012

Friday, July 29, 2011

keciwa tapi enjoy!!!

Seperti yg korang semua tahu Harimau Malaya tewas dengan singapooodah semalam.. dan ER ada dekat stadium.. ok mybe tak de rezeki Harimau Malaya untuk ke next stage.. tapi merasa lah jugak ER nk pergi tengok dekat stadium.. sebab lepas ni dah tak de.. kecuali skuad Olimpik je yg kena fight habis-habisan.. tapi skuad Olimpik mana ade Safee Sali dengan Amirul Hadi kan..~lol~ bunyik gatal disitu..


Sakit hati tengok singapooodah main.. sikit-sikit jatuh.. berlakon lebih(tiba-tiba agak emosi disitu).. tak macho langsung singapoodah main.. lembik.. betul-betul looser dorang ni...tapi memang stadium penuh semalam.. best sangat!!!nasib baik dapat tempat duduk yg happening.. so memang enjoy lah tengok..



stadium dah hampir penuh.. memang pad semalam.. sampai ada yg berdiri..yg duduk kat tangga pun ada jugak.. tooo dia semangat punya pasal kan..



memang salute lah kat abg yg pegang bendera ni..
dia nyanyi lagu negaraku sepenuh hati sampai urat semua keluar..
betul bersemangat!



Kalau jerit-jerit tak payah cakap lah.. memang semua nak jadi pengadil masa tu.. walaupun aku nampak sopan santun (tangan didada mata keatas) tapi aku pun tak nak tinggal dok jerit-jerit.. peduli apa aku.. kan dah nampak ketidaksopanan aku... lantak lah janji enjoy semalam..



too dia orang dok 'boo' aku pun nak boo jugak.. tak nak tinggal..
haruslah kan. baru best!
tapi nasib baik my boo aku kat sebelah tak perasan..



Kalau bab melompat-lompat pulak.. kalau tak lompat memang tak sah lah... baru amerika... ahahah... tapi aku tak melompat sangat lah.. memang semua perempuan yg pergi tu.. dah tak nampak ciri kewanitaan... akak dekat belakang sit aku memang dah terjerit-jerit.. memang havoc giler semalam.. rugi sape yg tak pergi...


Masa Safee Sali gol kan untuk Harimau Malaya.. semua orang bangun meloncat-loncat.. menjerit-jerit tak hengat dunia kata ko.. memang bergegar stadium wa cakap lu..




En.soldier bukan main tak nak pergi stadium mula-mula.. tapi sampai-sampai dia yg excited lebih.. siap terjerit-jerit sampai suara tak ada.. aku pun jerit jugak tapi suara ada lagi..




Aku ingatkan group Ultras Malaya tak de tau.. sebab tak nampak langsung dalam stadium.. tapi dengar jugak ada orang nyanyi-nyanyi & bergendang.. tapi tak nampak.. rupa-rupanya dorang dekat bawah tingkat yg kami duduk tu.. patut lah tak nampak.. cuma masa dah habis game baru perasan dorang.. tu pun dorang still bersemangat nyanyi lagu dorang.. wah buat aku terpegun tau.. salute!!!






Ramai tak ramai wa cakap lu tengok penuh dengan orang


Walaupun Harimau Malaya kalah.. tapi kami tetap bangga dengan anda semua!!!tooo dia..tooo dia semangat harimau dah masuk.. mengaauummm lah lepas ni.. ~lol~ ok stop merepek.. Tanah Tumpahnya Darahku



So akhir kata terimalah gambar pencuci mata dari aku yg menunjukkan aku memang bangga jadi penyokong malaysia... sekian aishah rahman melaporkan dari stadium bukit jalil.




kbai,
Thank's Darling's!!jangan lupa comment ok!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...