echa ONLINE
14 December 2012

Monday, December 13, 2010

kerja gila dan glove oren

Pagi khamis 9/12/10 lebih kurang pukul 6.30 pagi..
mase tengah mandi tibe2 dengar hujan turun..
hujan turun lebat sangat mase tu..so ignore je la..
sbb saya pk xpela hujan benti kot kejap lagi..
lepas mandi pon hujan xbenti2 lagi..
kalau ikotkan hati malas ni..mmg xnak pegi opis..
kan best kalau dapat sambung tido dekat rumah...
nasib baik setengah jam lepas tu
hujan benti..so cepat2 la bersiap kan..
naseb baik jalan xjem && memandangkan cuti sekolah pulak tu kan..
naseb baik sempat sampai opis..xdela lambat sgt pon..still on time..
tapi ramai jugak yg xsampai  lagi
sampai2 je opis menggigil satu badan..sbb sejuk yg teramat sangat..
siap pakai 2 helai sweater lagi..

Tibe2 member opis offer glove oren dia..
dia dapat time pegi main ice skating dekat sunway hari tu..
saya pon mmg tengah sejuk..mmg xboleh nak buat keje lansung..
tapi kenape glove tu colour oren..
kalau dapat colour pink kan best..baru saya nampak cute..heheheh..
jgn nak perasan sgt la cik aishah..-__-
eh2 sambung balik...lebih2 lagi aircond kat opis tu mmg xboleh nak control...
pagi tu mmg satu opis 'kesejukkan yg terlampau'
jadi saya pon pakai lah glove tu sambil buat keje...
naseb baik time tu bos tak meronda..
kalau bos nampak..abes la saya kene bahan xsudah je nanti..heheheh
tapi ade jugak la abg2 opis tegur..'ai ape kes pakai glove sambil buat keje ni'
saya pon jawab lah.'sejuk la bang..tak boleh nak buat keje'..ngade2nye saye ni..heheheh
berguna jugak glove tu..lepas pakai dah xsejuk sgt..
still boleh buat keje dengan pantas..heheheh


Dalam kesejukan yg teramat sgt tu..sempat lagi snap pic ni..hehehe..
nampak tu glove oren saya..gempak tak.?heheheheh..
dah macam kat oversea pulak..hahahah..
*thank kak lyd kerana tlg snapkan pic saya ni..
dan terserlah lah kerajinan saya 
dan terserlah la juge meja saya yg very de bersepah..
ingat lagi abg dayat a.k.a abg boy..
selalu bising 'ape ni meja anak dara tapi bersepah'..hehehehe
ala abang ni macam tak kenal saya je kan...
saya kan pekerja yg rajin...hahahha..(kepoyoan ku jua terserlah)


Tengok tu sempat peace lagi..heheheheh..ni mmg dah xde koja la gamaknye...
anyway thanx ali sbb bagi pinjam glove oren kau tu..-__-
selamat glove tu ade...dapat jugak lah menyelamatkan saya dari 'kesejukkan yg terlampau tu'
oklah sampai sini saje...jumpe lagi kat entry seterusnyer...

wasalam,
-echarahman-

Thank's Darling's!!jangan lupa comment ok!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...