echa ONLINE
14 December 2012

Sunday, December 12, 2010

-____-

Hari ni xde mood sikit nak update blog..ish xtawu kenape..mungkin sbb hari cuti yg amat membosankan..
sbb mengikut perancangan..sepatotnye my soldier kena bawak saya kuar hari ni..tetapi dia kene kerja..
susahnye hidup nak kene sharing..bukannye kene share dia dengan another girl..but share with her work.
tapi saya ni kan mmg seorang yg memahami..heheheh...jgn nak poyo sgt la aishah -_-
walaupon kgd2 hati ni ade sikit terase and merajuk..sbb kami xde mase nak berjumpe sgt..
tapi xboleh nk buat pape..dah tu mmg kerja dia && kerja tu yg dia pilih..
&& saya sebagai gf dia kene la sokong dia..saya hanya perlu bersabar je..
we can do it sayang.!!insyallah kite boleh tempuh sume ni..-__-

Tapi xpe2..kami pon sedang berusaha kumpul duit..utk mengakhiri zaman bujang kami..tapi lambat lagi la..
sbb kami pon mude lagi..tapi disebabkan kami jarang jumpe..lagipon kami dah lame kenal..
dah nak dekat 5tahun dah pon..sbb tu la kami buat keputusan utk kawin..
tu pown kalau duit dah cukup && saya pon dah sedia...yelah bab kawin ni xboleh dibuat main2kan..
mmg la de yg fikir xenjoy la kawin mude ni, rugi la sbb xdpt nk enjoy..tapi saya rase kalau saya kawin pon
saya still boleh enjoy..same je sume org pon akan kawin..cume cepat atau lambat je..
lagipon ramai jugak kawan2 saye yg kawin muda..so xsalah la kan..drpd buat bende yg bukan2..
lebih baik menjadikan hubungan tu..sebagai yg 'halal'..betol tak.?huhuhuhu...wah ayat mau bernanah telinga..
macam mane agaknye kami kawin ntt yer..mcm mane agaknyer pelamin saya ntt yer...ish merepek jer la..
hahahahhahah...



xkesah lah ape org nak kate..yg penting saye syg soldier saya && dia pon syg saye..<3
oklah sampai sini saje..waiting for another entry..

wasalam,
echarahman





Thank's Darling's!!jangan lupa comment ok!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...