echa ONLINE
14 December 2012

Tuesday, December 7, 2010

cuti-cuti

Hari ni saya cuti..memandangkan cuti tahun ade lagi beberapa hari.
so lebih baik saya cuti drpd cuti tu lesap macam tu aje..
Lagipon esk cuti for Maal Hijrah..so saya direct je la cuti..
dapat la jugak saya merehatkan diri..
biasa la bile kat umah pulak tak tawu nak buat pe..
so juz makan tido n tengok tv je la kan...
cite pon banyak yg xbest..balik2 drama indon yg xabes2 konflik n masalah..
kdg2 kalau boleh layan..saya tgk gak sampai abes..
Tapi letih kot nak tunggu kesudahan cite tu..walaupon agak menyampah bile nak tgk cite indon ni..
tp saya ade layan 1 cite indon ni..tapi kat channel astro 
Cahaya tajuk cite tu..disebabkan tajuk cite tu cahaya.sampai mama nak letak name cucu pertame dia 'cahaya' kalau dapat cucu perempuan la kan..bukan saya sorg je layan cite tu..
mama pon layan jgak..best la jugak cite tu bagi saya la...tapi bese la byk betul masalah dalam cite tu..
putus cinta pas tu kawan balik la..ade org ketiga la..family larang la..
yg pmpuan ni jeles ngan sorg ni la...macam-macam..
tapi disbb kan mmg saya layan so lebih baik layan sampai ending kan...
and sekarang ni saya tgh tgk cite tu...hehehehhe...
sambil ditemani hujan yg turun ni..lagi la layan kan.?



Thank's Darling's!!jangan lupa comment ok!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...