echa ONLINE
14 December 2012

Wednesday, December 8, 2010

facebook oh facebook!



Kenape eh makin lame saya makin boring dgn fb ni.(fb singkatan for facebook ler..heheh)
macam korg xtawu plak kan...saje je nak gtawu...ok kite smbung balik..iklan kjap..
abaikan je entry ni..huhuhuh
Bile on9 je mesti xtawu nak wat pape..sometimes kalau best on9 pon sbb ramai membe yg komen or ramai yg on9..cube kalau xde yg komen..mau xsampai 10mnit je dah boring..
emm lagi2 skunk ni profile dah ubah..makin pening saya tgk fb ni..
makin xfaham saya nak tgk..
Ade plak sorg membe saya ni sampai nak jumpe owner fb ni sbb nak suruh ubah balik profile fb ni yg mcm dulu..mcm2 la hang ni..hang tawu ke sape owner fb ni cik kak oi...
mrepek je hang ni..hehehehe
Ingat lagi time mule2 dulu fb ni 'wujud'..sume org berlumbe2 nak buat akaun fb sendiri..
sampai sape yg xde fb di 'cop sbagai ketinggalan zaman..pas tu masing2 bz nak update status..
termasuk la saya..sampai makan,mandi n keje2 lain pon tinggal.
Tapi yg penting tu bukan saya la kan.-heheheheh
sampai ade yg battle akaun sape yg paling byk frens..macam2 la kan..
Penah jgak t'fikir lepas ni ape pulak teknologi yg akan wujud selain fb.twitter dll..
walau pe pon fb ni hanya boleh dibuat sbg tempat utk suke2 je..yela xkan nak serius sgt kot
bukan dapat ape2 faedah pon..kalau salah gune boleh memudaratkan diri n aibkan je..
amboi aku niy poyo je kan..nak berceramah plak...
xpela ni pon mmg tempat saya ber'potpet pon.
so do i care..heheheh...okla sampai sini je la..wait for next entry.-___-
facebook oh facebook.!


-echarahman-

Thank's Darling's!!jangan lupa comment ok!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...