echa ONLINE
14 December 2012

Monday, December 13, 2010

disappointed with you honey




Jam dah nak dekat pukul 12.00 tengah malam.
tapi mate saya still xboleh nak lelap..
ni sume sebab hati yg kecewa dan otak yg serabut..
mungkin masih tak dapat terima hakikat.
kenape lah sume ni berlaku..dan kenape lah ia tak berpernah berpihak pada kami.
mungkin bagi sesetengah org ia hanya sebuah masalah kecil..
tapi saya cukup kecewa buat kali ini..tapi saya xsalahkan awak.T__T

Bukan ape..saya ade rancangan nak pegi berjalan2 ke melaka bulan 12 ni..
yelah saya ni bukan pernah pegi sane..org kate sekarang melaka dah cantik..
nak juge menikmati suasana malam..sbb org kate kat sane kalau malam romantik tau..
family saya mmg jarang pegi bercuti..so saye pon ajak la my soldier..
memandangkan kampung dia mmg dekat melaka..
so mungkin dia tahu selok belok dekat sane..
lagi pon dia baru dapat lesen full..jadi mmg tempat pertame yg dia kene bawak saya 
adalah melaka..mmg saya teringin sgt nak pegi sane..kami bercadang utk balik hari je..
tapi rasenye saya patot lupekan je rancangan tu..
kerana si dia tak dapat cuti...arghhhh!!!!!
kenape lah sume yg kami rancangan mesti ade je halangan..

Tadi dia kate 'sayang kita cancel je la nak pergi melake tu'..
'sbb saye xtahu lagi boleh cuti and takut kalau dapat cuti time xgaji lagi'..
yelah ekonomi xstabil la katekan..T__T
sedihnye hati ni..sbb dah rancang bulan lepas..oh tidak!!!
tapi disbbkan nak nampak cool la konon..saye just say ok..
padahal dalam hati mau meraung..
tapi ape boleh buat..xkan nak paksa pulak kan..
susahnye bercinta dengan soldier ni..kerja xkira mase..
rasekan lah echa...sape suruh kau pilih soldier..
tapi dah mungkin soldier jodoh saya..nak buat macam mane kan..

tapi xpelah mungkin ade hikmah disebalik tu..
yelah kita hanya mampu merancang je..
yg menentukan hanya allah s.w.t..
nampaknye kene rancang utk tahun depan pulak ni..
rase2nye menjadi ke eh.?
oklah dah puas saya berpot pet kat sini..
saye nak tido dulu la..pagi karang mau kerja..
takot ntt terlajak tido pulak..
tah boleh tido ke tak ni.?ish2...



gud nite all
wasalam,
echarahman
















Tgk awesome kan pemandangan time malam..romantik kan.?
arrrgghh frustnye saya...nak jugak rase suasana malam kat melaka..
xkisah lah org nak kate melaka biasa je..or saya ni jakun sbb xpernah pegi sana..
ade saya kisah..
syg u buat i kecewa la...T__T

Awk saya nak naik ni jugak.!!




melaka tunggu kedatangan saya -___- 
wink wink






Thank's Darling's!!jangan lupa comment ok!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...