echa ONLINE
14 December 2012

Sunday, December 26, 2010

aff suzuki cup @ harimau malaya



Assalamualaikum 
agak lame jgk saya xupdate blog..saje menyibukkan diri dgn kerja
tibe2 minat pulak nak story mengenai bola sepak..saya xdelah fanatik sgt..
tapi suke jgk tgk bola..tapi tapi bola sepak malaysia je ok!.bola sepak luar xlayan sgt la..
nak tawu sbb pe.?hehehe..sbb ade adik beradik kembar yg hensem lg kiut and macho 2..
ala xkan xtahu..Aidil zafuan && Zaquan adha..


'patot la suke tgk bola sepak malaysia rupe2nye de pemain ensem..boleh lah cuci mate kan.?'
jgn nak suke sgt la cik aishah oi.!bukan boleh dpt pon..-___-
hanya utk hiburan semate2 je pon..heheheh.
baru2 niy saya tgk perlawanan  Malaysia vs Vietnam..tgk kat tv je la..
xpergi stadium pon..sbb xminat la nak serabut2 ni..hehehe
Time 2 dorg lawan kat stadium bukit jalil dulu..
tapi kembar yg ensem lagi kiut 2 xmain plak..sbb due2 injured..so sad..
xpe pemain lain kan ade..hehehehe..

Hebat anak2 buah K.Rajagopal main..sampai boleh score 2-0.
nampaknye bukan calang2 pemain yg diturunkan oleh k.rajagopal.
Safiq Rahim,Safee Sali,Shahrul Idlan Talaha,Amirul Hadi Zainal dll..
ramai lagi cume tu je yg saya ingat..lagipon xkan nak senaraikan sume..
nanti xcukup space plak..
walaupon kembar tu xde..tapi still boleh score..saya teruja kot mase tgk 2..
sampai menjerit2..rasenye sore saye je kuat..heheheh..
semangat malaysia boleh la katekan..

Tibe2 ter'admire plak dekat kapten bola sepak malaysia ni..
iaitu Safiq rahim..hebat kot dia main...tapi bukan saje admire dgn care dia main..
tapi jugak dgn muke dia...boleh lah tahan kiut jugak..hahahah...
same je macam tadi tgk bola sambil cuci mate...



Selain kapten yg hebat lagi kiut ni..pemain lain pon hebat jgk main..
Safee Sali antara penjaring gol malam tu..not bad jgk dia score..
keeper malaysia pon hebat..sampai boleh tepis sume serangan pihak lawan..
                                     keeper pon kiut jugak..macam anak jepun kot..tgk ni eh?
macam mane caye x.?kan.?kan.?-___-
abes sume akak2 kat opis saya pon admire kat dia...gile lah..hehehe


Walau ape pon malaysia main hebat giler malam 2..
mmg sume pemain main bermati-matian..
ini membuktikan bola sepak malaysia xdelah terok sgt kan.?
game yg ke2 dorg main kat Vietnam plak..
xde gol pon...malaysia dapat pegi final sbb agregat 2-0..
so utk final Malaysia vs Indonesia plak..
saya xnak ketinggalan la kan..ahad malam saya dah terpacak depan tv..
harap2 malaysia menang lah...
saya bangga jad rakyat malaysia..xkesah lah pe org nak ckp psl bola sepak malaysia..
GO MALAYSIA...
'MALAYSIA TANAH TUMPAH DARAHKU'



sekian,
echarahman







Thank's Darling's!!jangan lupa comment ok!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...