Monday, December 6, 2010

diner with my soldier



Tadi pegi makan dengan my soldier..
Tibe2 je petang tadi dia mesej ajak saya kuar makan malam ni.
Padahal kem dia jauh kot..dr sg besi nak kene datang gombak..
tapi da dia yg nak kan..
Bukannye saya yg suruh..nak wat macam mane RINDU punye pasal...
So pegi makan kat mane yg sempat je la...
memandangkan dia balik kejap je..bukan cuti ye..
Jadi xdela romantik sangat pon makan malam kami...
tp xpe...ntt nak jugak ajak dia candle light diner..
Gediksnye saya ni...hahahahaha..xpe soldier saya ni mmg romantik...so xde hal la kot..
Thanx awk sbb bawak saye pegi makan tadi...so awk rindu lagi kat saye x.?=)

                 
            my soldier : sayang mlm kunk kite kuar diner ye..saye rindu la kat awk..
            me: ok dear..malam kunk datang ambek saye ok.!<3






Thank's Darling's!!jangan lupa comment ok!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...