Monday, December 12, 2011

sore anda sangat sedap.




Salam


Hari nih seluruh selangor cuti kan.?untunglah.. aku jugak kena kerja (T__T). dah lah tengah borink dekat opis nih dengan kerja takde.. eh..apalah aku nih orang kerja tak banyak tu lah best kan.?hehe!tu bagi orang lain, bagi aku kalau kadang2 takde keje tuh syok lah..haha!


Dengan ramai cuti pulak hari nih.. haish!sangat sangat borink.. ada sorang budak baru masuk opis aku nih.. aku rasa dia pun borink kot.. dia dengar lagu sambil nyanyi2..aku takde lah kesah sangat kalau dia nak nyanyi. tapi berpada-pada lah habis satu opis dengar sore dia.


Kalau sore sedap macam faizal tahir ke.?takpe lah kan..nih halamak boleh gugur jantung dengar.. dah lah kuat, nyaring lepas tu piching larikkk mintak balik rumah. haish!buat perot aku sakit je.. hehe!karang aku yg mintak balik jugak.. hehe!


buat aku rasa nak @%+?!/#"^*&$<#%!@ je (^_^")


Oh pelisss lah..sore anda sangat sedap, tapi kalau anda tak nyanyi lagi sedap!(mata keatas)


buat aku rasa takde nafsu nak kerja..eh.. hehe!


okhabis!bai...






Thank's Darling's!!jangan lupa comment ok!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...