echa ONLINE
14 December 2012

Saturday, December 31, 2011

babai 2011!




Salam



Sementara nak menunggu akak aku sampai, sebab dia nak bawak aku keluar..so aku dengan rajinnya nak update belog lah kan..#walaupun takde lah rajin sangat (mata keatas).. dah nak akhir2 tahun ni, tiba-tiba rasa sedih sebab tahun 2011 nak tinggalkan kita


Sepanjang 2011 ni walaupun takde pasang azam masa awal tahun, sebabnya takot tak tercapai.. so aku malas nak pasang azam2 nih..tapi bila kenang balik kenangan sepanjang 2011 memang boleh buat aku tersenyum sorang2..tapi ada jugak yg sedih T__T


Tapi yg paling tak pernah terpikir, keluarga en.soldier datang merisik aku, dan tahun depan dah nak bertunang!hoyeah!!!tak sangka..dan tak percaya hubungan kiteorang masih bertahan!Alhamdullilah dah 5tahun.. hopefully tahun depan lebih baik dari tahun ni..tapi aku rasa tahun depan lagi banyak dugaan, yelah orang kata dugaan orang bertunang ni dasat..seram nih!


Tapi rasanya belum bertunang lagi dugaan dah datang nih..macam mane.?sabar je lah kot..Haish!yg pasal nih nanti aku cerita next entry.. malam nih kamu, kamu semua sambut new year dekat mana.?aku seperti biasa sambut dekat rumah saja!sebab memang tak boleh keluar plus malas nak sesak2 dengan orang ramai!so tengok bunga api belakang rumah je lah (^-^)



SELAMAT TAHUN BARU!!!













Thank's Darling's!!jangan lupa comment ok!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...